Naše děti jsou tím nejcennějším, co máme. Záleží nám na jejich zdravém vývoji, na jejich emocionální stabilitě, na tom, aby byly schopny se orientovat ve světě, který je stále více složitější a, jak se zdá, nejednoznačný. Bohužel, v dnešní době čelíme nebezpečí, že některé ideologické proudy, které se šíří nejen ve veřejném prostoru, ale stále častěji pronikají i do prostředí škol, mohou narušit přirozený vývoj dětí a jejich zdravé sebepojetí.
Genderové ideologie jsou prezentovány jako moderní, pokrokový přístup k výchově a vzdělávání, který údajně podporuje svobodu volby a respekt k individuálnímu pojetí identity. Zastánci těchto ideologií tvrdí, že rozbíjejí tradiční stereotypy a vytvářejí prostředí rovnoprávnosti. Avšak na druhé straně stojí názor, že tyto teorie mohou naopak vést k matení dětí, podkopávání přirozených biologických a psychologických procesů vývoje a že v konečném důsledku narušují základní hodnoty, na nichž byla naše společnost po staletí budována. Mějme na paměti, že možný negativní vliv genderismu může zdravý psychický vývoj dítěte narušit – na základě randomizovaných vědeckých studií je v mnoha státech genderismus ve výuce dětí nedoporučován a v některých státech i zakázán. Česká republika však vědu a okolní svět ignoruje – nedávná revize RVP rámcových vzdělávacích programů, které genderismus obsahují jsou je toho jasným důkazem.
Vložit komentář