Již přes deset tisíc pacientů a více než stovka zdravotnických zařízení a lékařů využívá online řešení pacientských služeb CGM Life eServices. Nabídka online komunikace se setkala s kladnou odezvou a zájmem. Rychlost, s jakou se zapojili lékaři a pacienti do projektu, byla blesková, Česká republika v ní obsadila druhou příčku hned za Německem.
Life eServices nabízí pacientům mnohé. Umožňuje online objednání k lékaři, možnost konzultace, zasílání výsledků vyšetření nebo vystavení receptu. Čeští pacienti z toho nejčastěji využívají možnost online objednání se k lékaři na určitou hodinu. Lékař i pacient okamžitě vidí obsazenost jednotlivých termínů a mohou podle toho uzpůsobovat své časové možnosti nebo rozvrhovat práci. Současně ale roste i obliba a využívání elektronického objednání receptu nebo online konzultací s lékařem.
„Ukazuje se, že pacienti mají zájem na větším zapojení do léčebného procesu, a pokud tu možnost dostanou, určitě ji využijí,“ říká Vladimír Přikryl, generální ředitel společnosti CGM. Za situace, kdy se zdravotnictví otevírá novým technologiím a způsobům komunikace, je pro české pacienty elektronická komunikace stále oblíbenější a běžnější typ kontaktu s lékařem.
Největší zájem o službu projevili lékaři těch odborností, které charakterizuje kontinuální vztah s pacienty, především tedy gynekologové, praktičtí lékaři, dětští lékaři a stomatologové.
„Služba je velmi jednoduchá a přitom variabilní. Dá se přizpůsobit tak, aby vyhovovala požadavkům konkrétního zdravotnického zařízení. Své uplatnění najde i tam, kde lékaře pacient navštěvuje pouze nepravidelně. Mezi lékaři, kteří se rozhodli službu využívat, jsou zastoupeny téměř všechny odbornosti,“ dodává k využití služby mezi českými lékaři Ivan Dvořák z CGM.
Vložit komentář